Doorgaan naar hoofdcontent

Even op stap !


Vandaag zijn we met z'n drietjes even op stap geweest naar 
Quilt it & Dotty in Overloon.


Ze had/heeft open dagen van 30 juni t/m zaterdag 2 juli.
Het was voor mij de eerste keer op de nieuwe locatie.
Voor dat we het winkeltje gingen bezichtigen eerst een lekker kopje thee/koffie met heerlijk gebak erbij.
Er zaten al een paar dames uit Limburg aan het gebak die we konden, dus zijn we gezellig aangeschoven aan tafel in de keuken bij Dorry.

Wat een leuk en gezellig winkeltje.

Hier wat impressie foto's gemaakt met mijn mobiel dus niet zo denderend van kwaltijd ;)





Het lijkt of er geen mens was maar schijn bedriegt het was gezellig druk, ik heb alleen foto's gemaakt waar geen mensen stonden .....;) 




Natuurlijk ook weer mooie stoffen gekocht.
Daar kun je nooit teveel van hebben..... ;)




Daaaaaag Dorry tot een volgende keer !









Reacties

  1. Oh leuk, Anja, ik ga ook gauw daar naar toe met een aantal quiltvriendinnen.
    Kan niet wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, dit soort quilt winkels. Gezellig uitje!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.