Doorgaan naar hoofdcontent

Crazy blokken.

Al een hele tijd geleden, moest even spieken, alweer een jaar geleden heb ik een aantal crazy blokken gemaakt.
Misschien kunnen jullie het je nog herinneren, vast wel... ;0)
Toevallig kwam ik gisteren avond op het blog van Victoria Findlay Wolfe (klik) waar ik veel inspiratie opdeed.
Het is een geweldig blog om rond te neuzen, ik vind het helemaal te gek.
Leuke ideeën wat je met resten stof allemaal kunt doen.
En daar hebben wij quilters immers genoeg van hé ! 


En opeens wist ik het.....ik ga grote sterren ervan maken.
Een heb ik al af.
Ik moest het natuurlijk meteen uitproberen vanmorgen.
Het blok is 23 bij 23 inch.


Hoe dat deze quilt precies gaat worden dat weet ik nog niet.
Wordt dus vervolgd.
Hopelijk gaat dit niet weer een jaar duren.

Quilt groetjes Anja.


Reacties

  1. Het is zeker een prachtig blok en wat is je ster prachtig en wat een super mooie kleuren

    Wens je een fijn weekend

    Groetjes Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig blok is dit zeg, die kleuren geweldig hoor............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Anja, wat is dít mooi zeg. Zo vrolijk van kleur. Het gaat een super quilt worden. Dat weet ik zeker!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel apart en handig hoor die restjes opmaken. Fijn weekend ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit ziet er wel heel leuk uit.
    grtjs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi blok, zeg, ben heel benieuwd hoe dit nu verder gaat. Ja het blog van VFW volg ik ook, leuke dingen staan daar op, inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk blok is dit.
    Groetjes, Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker spelen met lapjes en dan zo'n gezellige ster er uit halen, kan me voorstellen dat je happy bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Der Stern ist super toll geworden.
    Liebe Grüße Grit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geweldig blok is dit, mooie kleuren.
    Echt jou kleuren!!

    Fijne dag en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.