Doorgaan naar hoofdcontent

Paar dagen er tussen uit en crossroads quilt.

Van de week zijn we een paar dagen erop uit geweest naar de provincie  Zeeland.
Wat hebben we geboft met het weer !
Een paar heerlijke dagen hebben we gehad.
En ik heb niet hoeven koken wat is dat heerlijk om alles voorgeschoteld te krijgen.
We zijn ook een dag naar kinderdijk geweest, dat stond boven aan mijn lijstje van waar ik graag heen wilde gaan.




Ik had wat quiltwerk mee genomen maar heb geen steek gedaan ;0)

En jaaaa.......
hij is af de crossroads quilt ! nou ja op het label na dan de kleuren van de printer moeten eerst weer bij gevuld worden.
Hij is gewassen en in de droger gedroogd en ligt nu op de bank zodat ik er lekker van kan genieten.





Quilt groetjes en tot de volgende keer.


Reacties

  1. Wauwwwwwwwwwwwwwwww die is mooi!!!!!!!!!!!!!
    gr yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zij is erg mooi geworden Anja.

    groet, Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker eten voorgezet krijgen zonder achter het fornuis te hebben gestaan , dat is voor mij ook echt vakantie. En mooi is je quilt geworden.
    Lekker felle kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie quilt is het geworden! Die kleuren... en er nu van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige quilt heb je af. En wat een mooie foto met de spiegeling in het water dat moet genieten zijn geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is prachtig geworden! Zomers vrolijk, en toch warm... kortom, voor alle jaargetijden!
    Groetjes, Marjo B-W
    mbwquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is mooi geworden. Fijn dat je lekker kon genieten van het eten en het weer dat meeviel. Houden zo.
    Goed weekend en groetjes Berna

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is kleurrijk en mooi en heerlijk warm. Heb je met de machine en een siersteek gewerkt? Zie ik dat goed?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. @Anita, ik heb het met perlé garen gequilt met de hand.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige "warme" en vrolijke quilt is het geworden. Ik zou er recht tegenover gaan zitten en genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn dat jullie zulke heerlijke verwendagen hebben gehad.
    Wat een schitterende quilt is je crossroads geworden, prachtig in uitstraling en wat heb je hem mooi gequilt, ik vind ook de achterkant een heel warme uitstraling hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is hij mooi geworden, mooi dat perlé garen. groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi he die molens in het landschap. Jammer dat er steeds meer verdwijnen. Je crossroads quilt is prachtig geworden, ik houd van je kleurkeuze. Je maakt ook ontzettend mooie, kleine, regelmatige steekjes, hoe krijg je dat voor elkaar?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.