Doorgaan naar hoofdcontent

Huizen

Inmiddels ben ik ook weer een stukje verder met de huizen quilt.
Ik heb er best lang over moeten denken hoe nu verder....ja ik weet het hoe kun je nu lang denken over zo'n simpel blok.. ;0)
Het is een beetje behelpen zonder patroon.
Omdat ik geen zin meer had om meer huizen te maken en toch een grote quilt wil moest ik zelf wat bedenken.
Ik heb er blokken om gezet en een rood biesje om de huizen gedaan.
Nu ga ik er nog een rode strook om zetten....mits ik me niet weer bedenk.... 

Kijk zo ziet het geheel er nu uit.




Quilt groetjes en tot de volgende keer.


Reacties

  1. Wat snoezig, mooie kleuren en het rode biesje doet het goed!

    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful houses and gorgeous fabrics.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk zeg deze huisjes!!
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. MOOI! Wat een goed idee, dat rode biesje. Dat maakt de quilt extra mooi.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie huisjesquilt. Dat rood doet het erg goed erbij.
    Goedweekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige huisjesquilt, Anja. Jammer dat je bee zover weg georganiseerd wordt, anders schoof ik graag aan. Heb net vol bewondering je jacobsladder bewonderd. Wat heb jij een eigen stijl et quilten en wat een fantastische kleurkeuze maak je. Top! Groeten, Wieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt weer een hele mooie! Heerlijk (en soms ook wel een beetje lastig) toch om zoveel keuzes te hebben... Succes met de laatste rand!
    Groetjes, Marjo B-W
    mbwquilts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind hem prachtig geworden zo, en een rode rand zal het geheel nog warmer naar elkaar trekken.

    groetjes, Jeannet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat wordt dit een mooi huisjes-quilt!!! Helemaal goed en wat leuk met dat kleine rode biesje rond de huisjes.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit is erg leuk zo Anja. Wat een prachtige kleuren.

    groet Heleni

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is ie leuk! Die rode bies geeft het een extra "bite"
    Groetjes, Hubertine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Precies dat rode biesje is net dat puntue op de i! Mooi hoor.
    Groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterend en wat een mooi effect met deze stofkeuze. Heel mooi.

    Groetjes Jovanca.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk Anja deze afwerking van je huisjes-quilt, prachtige stofjes die allemaal zo mooi bij elkaar passen! Fijn weekend, groetjes Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O Anja, dit ziet er weer mooi uit. Prachtige kleuren heb je hiervoor gekozen en een hele goede oplossing voor deze huizenquilt bedacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat ziet er heel leuk uit.
    Bij komt er ook een rode (bordeaux) bies omheen.Die tinten heb ik er best veel inzitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is prachtig zo en de rode rand zal hem nog mooier maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Je niet bedenken hij is geweldig aan het worden ...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij kunt zo mooi werken Anja! Ik kijk graag op jouw blog om inspiratie op te doen. De manier waarop jij met kleuren werkt vind ik heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig gewoon mooie combi groetjes carina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.