Doorgaan naar hoofdcontent

Mandjes

dat was ook zo'n quilt met een wow gevoel toen ik hem zag.
Ja die wil ik ook maken !
Hoe groot hij zou worden dat wist ik niet dat zie ik altijd pas als ik er mee bezig ben, zolang ik er maar onder kan liggen.
In Juni 2009 ben ik gestart met het maken van deze quilt.
In Juli 2011 was de top af.
En in November was hij helemaal gequilt en lag hij te pronken op de bank.
De quilt is 140m bij 170m.


Hier de top nog niet gedubbeld.



Hij komt uit het boek "When the cold wind blows" van Blackbird Designs.



 Zelf heb ik de blokken iets groter gemaakt dan het origineel.



Quilt groetjes Anja.

Reacties

  1. Inderdaad een quilt met een "wow"-gevoel. Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Absolutely beautiful Anja! I love your fabrics and your version of the quilt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ie die mooi geworden!!!!!
    de kleuren zijn geweldig.

    fijne feestdagen liefs yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar ben ik ook nog steeds af en toe aan bezig. De stand staat nu ong. op 120 mandjes. Ooit komt hij af.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel mooie quilt, mooie kleuren, topper !

    knuffs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Anja!
    En vast ook heerlijk om onder weg te kruipen.

    Groetjes,
    Ellen
    http://elliesquiltplace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeeeeeel erg mooi Anja....ook zo'n eentje die ik nog wel zou willen maken, maar "zucht" dat heb ik met zoveel quilts...;-)
    Groetjes
    Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh ik weet nog dat je er mee bezig was. Elke keer vond ik ze zo leuk. Inmiddels heb ik zelf ook deze mandjes gemaakt maar dan heel klein. Was super leruk om te maken. Dat wow gevoel ken ik dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het patroontje hier ook liggen, maar ben er nog niet aan begonnen. Nu ik het hier zo weer zie begint het wel te krieb'len hoor. Want wat is 'ie mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke quilt is dit geworden. Ik heb heel wat mensen ermee bezig gezien, maar volgens mij ben jij een van de weinigen die er al een quilt van heeft gemaakt.
    Groeten,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg mooi en vind de blokken met vierkantjes er ook erg leuk tussen staan. Het geeft de plaid wat extra,s.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig geworden. Een echte beautie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is echt prachtig!
    Hele fijne dagen en alle goeds voor 2012!

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super Anja! erg mooie kleuren! Snel gequilt trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Ik vind het erg leuk om je reacties te lezen, bedankt.